Friday 6 January 2017

Forex Kumar

FOREX MADURLARI 100 dolarnz bir haftada nasl 5000 dolar olur Eklindekki reklamlarla nsanlarn Kolay para kazanma hayallerini kullanan Forex Piyasas, yzbinlerce kiiyi madur ediyor. Uzmanlar vatandalar uyaryor. Ali Yiitin haberi nsanlarn Kolay para kazanma hayallerini kullanan Devisenrechner, verdikleri reklamlarla kk meblal paralarnz birka gnde binlerce dolara evirmeyi vaad ediyor. Bahaha vaadlere kolayca kanan binlerce kii ise ellerindeki paralar von yitiriyor. FOREX NEDR ngilizce 8220Foreign Trade8221 kelimelerinin ksaltmas olan Forexi uzmanlar, bir milletin para biriminin bir baka milletin para birimiyle takas edilmesine olanak salayan, internet zerinden yaplan bir dviz alverii olarak tanmlyor. Btn dnyada dviz Parität fiyatlar bu piyasada belirleniyor. Forex ilem hacmi bakmndan dnyann und enkk finansal piyasas. Burada gnlk ilem hacmi 1.5 ile 3 trilyon dolar arasnda deiiyor. Fiziksel bir dei tokuun olmad, btn ilemlerin internet zerinden yapld piyasa, Trkiyede arac kurumlarla temsil ediliyor. Ancak Forex Piyasas Herhangi Bir Dzenlemeye Tabi Olmad Iin Bugne Kadar Yz Binlerce madur yaratt. Triskyede herhangi bir kurumun denetlemedii Devisen, insanlar cazip kaldra sistemiyle ana dryor. Bu sisteme gre siz 1000 dolar paranzla 100 bin dolarlk dviz al verii yapabiliyorsunuz. Baz arac kurumlar 1e 400 oranlarnda kaldra imkan veriyor. Bu sistem, teknik olarak inanlmaz kar etme ans tanyor. Ancak bu ayna zamanda ayn ora zarar etme ihtimalini de doruyor. Trkiyede bu ii ciddi bir ekilde yapp sagklk kasanan firmalardan ok, vor der küste bankalar araclyla bu ii yapan arac kurumlar olduunu dile getiren uzmanlar, vatandalar uyaryor. MADURLAR ANLATIYOR Konuyla ilgili olarak grtmz Forex madurlar, ok ciddi dolandrclk olaylar yaandn, bu piyasalarn denetlenmemesi yznden yzbinlerce kiinin madur olduunu ifade ettiler..T dolandrcl yle anlatyor: siz olduumuz dnemde, kariyer sitelerinde yaynlanan Para Piyasalarna Verkäufer aranyor ilanlarna bavurdum. Gittiim irkette, irk irk le le le le le le le le le le................................. Ben se i sahibi olabileceim im sevinerek verdikleri cretli derslere katldm. Derslerde daha nce adn duymadm Forex Piyasalaryla yz Binlerce dolarn nasl kolaylkla kazanlabileceini anlattlar. Verdikleri Szde eitimi tamamladktan sonra aslnda herhangi bir irkette iba yapmayacam anlamtm. Ancak kolay para kazanma Stunden gzm brd iin eitmenlerin bize Tavsiye ettii hesaba bor-har 4000 dolar para yatrdm. Artik eitimde grdm gibi ksa zamanda yz binlerce dolar kazanabilirdim. Ancak Deneme hesaplarnda in Ordnung gzel alan Plattformun, gerek hesapta hi de istediim gibi almadn grdm. Ksa zamanda yatrdm binlerce dolar havaya utu. Forex piyasas kaytd olduu iin herhangi bir yere ikayet etme ans da bulumadm Foreks FRMALARI NASIL DOLANDIRIYOR Forex konusunda Uzun aratrmalar yapan mer t, dolandrc firmalarn kullanclarna kendi ilem masalarn verdiklerini belirterek, lem masas olan tm firmalar sizin pozisyonlarnz grp kar ilem yapabilirler Größe. Bu da u anlama gelir: Siz o fırmalarda ilem yaparken firmaya kar ilem yaparsnz. Yaptnz ilem firma bnyesindedir. Piyasaya ounlukla iletilmez. Bylelikle sizin kar elde etmeniz firmann zarár, sizin zarar etmeniz ise Unternehmen kazanc olacaktr. Bu firmalar sizin kar ettiinizi grdnde ilem masasna mdahale etmektedir. Yani sizin zarar etmenizi salamaktadrlar dedi. GEREK LEM YAPTIRMAYAN ARACI KURUMLAR Abwehr, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger, Innenverteidiger. Yaplan (szde) ilem arac Kurumla mteri arasnda gerekleen bir bahis gibidir. Bu ilemlerin sonunda zarar etmeniz kanlmazdr ve hi bir hak iddia edemezsiniz dedi. Bu tr arac kurumlarn bilinen bankalar yerine vor der küste bankalar kullandna dikkat eken uzmanlar, vatandalar bu konuda uyaryor. SPK BAKANININ UYKULARINI Kairan PYASA Trkiyede Forex piyasasnn gnlk ilem hacminin 2.5 milyar dolara ulatn syleyen sermaye Piyasalar Kurulu Bakan Prof. Dr. Vedat Akgiray, bu piyasann kendisini ok korkuttuunu syledi. Forexi kimin denetleyeceine biran nce karar verilmesi gerektiine iaret eden Akgiray, Forex ii bir ekilde gidiyor. Ihr ein bir ey olacak diye dm patlyor. Gnlk ilem hacmi Trkiye8217de 2-2.5 milyar dolar geti. Kimse grmyor, kim se duymuyor8221 dedi. Bu iin gerekten uzmanlkla alakas yok. Kaybedenler firma denetleniyor diye gvenip para yatryor. Ancak lkemizde denetim ne kadar iyi ki. Hangi alanda biz iyiyiz de forex iyi denetlenecek. Bu piyasada para kaybedenlerin nemli ksm eitimli kiiler. Sanmayn ki hierye inanan insanlar. Ama bizi de bilimsel yntemlerle teknik analiz, genel analiz hikayeleriyle uyuttular ite. FOREX MADURLARI NEREDELER Evet arkadalar Jurte d kaynakl Siteler lkemi nasl soyacaklarn artk armlar. Bir site yapan iki reklam veren milyonlar gtryor. Nsanlar bunlara inanyor. Zengin olma hayalleri ok gzel geliyor. Reklamlarda 200 tl ile 5 gnde 1200 tl kazandm. Yalanlarna inanyorlar. Tabi Bir Kere de Kaybettin Wunderlich devam geliyor. Elinde Avucunda ne varsa dze kmak iin bu gvenilmez, dolandrc ve yasal olmayan sitelere paralarn emeklerini yatryorlar. Sonra da ne mi yklan hayatlar, kaybolan umutlar pimanlklar. Zntler Dnn bir adam 50 bin tl kaybetmi. O paray biriktirmek iin belki 3, 5 yl almtr. Devisen firmalar lkemizde denetlenemiyor arkadalar. Bu da ok ciddi dolandrclk olaylarna neden oluyor. Yle oluyor bu firmalar gerek kann piyasa sonularna gre ilem yapmyor. Buda demektir ki siz firmaya kar ilem yapyorsunuz. Firma sizin kazan saladnz grdnde ilemlere mdahale edebiliyor. Sizin paralarnz uup gidiyor. Ayn ikili opsiyon und ya da rulette ki gibi. Siz hep kaybeden olacaksnz kaybedeceksiniz. Unutmayn Arkadalar BEDAVA PEYNR SADEKE FARE KAPANINDA OLUR. Baz Siteler von Forexle ilgili 3 5 tane von olumlu yorum grdm. Bunlarda tamamyla dzmecedir. Forex firmalarnn elemanlar olabilir. bunlarda ba para varken ihr eyi yapabilirler. Kazanan yoktur arkadalar es ist ein Blog von kapatacam. Bu Tuzaa Denler von Bu ileri braksn ve kayplarn yasalarla geri almaya als. Yasalalarn sizleri korudugunu unutmayn. Ama yasalar Größe gelmiyor ama siz onlara gidebilirsiniz. Lkemizde Hibir banka yasal olmayan forex firmalarna für yollayamaz yollarsa da suludur. Sizde Rückbelastung yntemini kullanarak harcamalarnza itiraz edebilirsiniz. Sitede bununla ilgili aklamalar var. Ben nternette yaptum aratrmalarda okuduum yorumlarda insanlar 10bin 20 bin 30 bin usd ler kaybetmi. Bunlarn dolandrclarn kazanlarn dnn arkadalar. Ltfen bunlara inanmayn und paranz lkemizde yasal olmayan irketlere yatrmayn. Hemen itiraz dilekenizi doldurmaya balayn ve fakslayn :) Yazar hakkinda Admin Amacmz lkemizde Sohn zamanlarda Kunst gsteren Sanal Kumar Bamllarna yol gstermek, Onlar bu beladan kurtarmak, eer mmknse kayplarn tekrardan yasal yollarla geri Alabilmektir. Sayglarmla. Ne kadar ok dolandrc var ve hepside para kazanyor Demekki insanlarn hali schön eitim Bilin cok dk ua Galle bana zincirden rn alp senin cevren cok bu dh gir diye ihr satdan komisyon alrsn diyen ler var dvesim geliyo 5tl lik SAATE 1500tl mi verenler mi dersin daha ne manyaklar Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. GCM Forex denetleniyor szde. Ben bir yldr GCM deyim. 2000TL mi kaybettim. Sonuta evrak imzalatyorlar. Yapabileceim birey olduunu sanmyorum. Ancak ayp olan u ki yaptklar reklamlar Objektiv deil rya ssleme ve umut tacirlii. Grafiker von adamn akln alyor istediin kadar eitimli von yine kaybedersin. Kk balz biz. Kk balklar buchstaben balklara yem olmasayd byk balklar yaayamazd. Bu nedenle byk balklarn dolat sulardan uzak duracaksn. Ben de kendimi daha ok kaybedenler de varm diye teselli ediyorum ite. Ama 50 bini gein bir milyon kaybeden von vardr eminim. Hi mi kazandrmyor kazandrr ama toplamda kaybedersin. Hep kar yapacam sanrsn. Zor kasanlan paray kolay kaybetmek hayata olan gvenini, gelecek umudunu sarsyor. Ben 500 TL ile 1400 TL yaptm ardndan Uhr yaparak daha byk lot ile ilem yaptm 500 TL ihr drdm ardndan 500 tl yi 1000 tl yaptm yine ters ilem aarak 600 tl kald: D ama tamamen benim hatamd Trend YNN ksa ve Uzun vadede tahmin edip Marjin seviyeniz 100 Jahre alta drmemeye alrsanz isteseniz de kaybedemezsiniz. U und da 390 TL var ama ben yine 1000 tl yapacam. Yeni balyorsanz von kesinlikle 100 von dolardan fazla von yatrmayn von sistemi von kavrayana von kadar von pozisyonlarnz von 0.01 den an yoksa von kaybetmeye von mahkumsunuz. Osman iek. Ben de bu ie girmek istiyorum. Bana hesap eksreni atabilir misin. Merak ettim. Bir de resmi olarak grmek istiyorum. VALLA BEN GCMYE DEMO HESAP ATIM NEYMTE BANA YATIRIM UZMANIMI NEY ATICAKLARMI CRETSZM BDE: D ONUN DEDGN YAPSAM zaten BATICAM KEND ADAMLARI: D BEN HBREYE H BR HABERE NANMAM TL Y USD YE YATIRICAM NE ZAMAN IKTI OZAMAN BOZDURUCAM DOLAR FIRMALADIGI SRECE BOZDURMUYUCAM EGER Byle YAPARSAM onlar DURDUK YERE HESABI KAPATIYORLARMI HERHANG BR PLK YAPIYORLARMI Bu Yorum Bir Blog yneticisi tarafndan silindi. Yahuu arkadaslar paranz kaybedyosunuz er yasal olarak nasl alrz dyosunuzz yuhhhhhhh yuhhhhhhhh hattaaa cusssssssssssssss. kazanpta parasn ​​alamayanlar varm kardesmmmm onlar yazsnnnnnn sayglarr merhaba Admin ve deerli arkadalar. ben 7-8 yldr bu forex i merak ediyordum ama bir ka yerden Külama gelen forexte batarsn laf aklmdayd ve korkuyordum Demo hesap Galle amaya. dn AKAM gcm reklam Demo hesab cretsiz risksiz reklam kt karma. yle bir baktm istedii bilgiler tel. ad soyad. ve e mai.3-5 dakika dnp birey kaybetmen sadece Demo hesapta biraz deneym kendm. bugn gcm nin m, tem. arad sabahn onunda ben merak ettiimneyleri sordum benden alm SATM Maks haricinde bir masraf veya abonelik Creti alacakmsnz yok Hayr dedi oaltn ons makas araln sordum 50 gesendet dedi pamuk alm SATM makas aralnbsordum onadada cevap verdi, bende dedimki insanlar nasl zarar ediyor bakyorum forex kurumlarna kazanalar 10 le 40 arasnda bu makaslarla NSAN kaybederm, oda dediki insanlar ok hrsl kaldral ilemler yapp kaybediyorlar. ok SRAR etti Größe gerek hesap AALM diye neredeyse beni iknada ediyordu ben dedimki biraz kullanc yorumlarna bakp aratracam oda dediki amur atanlar olabilir dedi VEB te merak etmeyin szgeimden geiririm kafama yatarsa ​​pazartesi ararm dedim. ve aratrdm para kaybeden ok ok kii var hele bazlarna aladm oluk ocuu olanlara. benim merak ettiim bankada dviz veya ALTN alyoruz makas altnda 1 tl dvizde 10 -20 dir. bu forex te Kaldra anladm illa oynamak zorundamsn. birde bunlarn vurgun yapt noktalar masraflarm yoksa senden habersiz sizin hesaptan ilem yapmasm nereden vurgunu yapyorlar av nasl gafil avlyorlar. ben yapmyacam kesinlikle forex ama merahayrl ilerettim, herkese sayglar sevgiler, hibir canlnn Yuvas dalmamas dileiyle Arkadalar forex de uzman olmadan asla ilem yapmayn, geleceinizi bu eytanlara teslim etmeyiniz, Devisen Kaldra orann dk tutarsanz Uzun vadede kazanl kaileceiniz bir yatrm aracdr, tren yn diye biey yok YLE biey olsa herkes para kazanr, amerikadaki kadnn agzndan Kacak kelimelerle piyasa ekilleniyor, bir YLE onuuyor zilli bir byle konuuyor,


No comments:

Post a Comment